Hallå..

Ja jag finns kvar..
Har bara inte riktig ork med blogg... och det finns mycket annan att göra...
Är på gång att flytta till egen lägenhet med Andy... LÄNGTAR!! är lite less på att bor hos "svärfamilj". Men det kommer blir mycket att gör närmast veckor.. "storflyttdag" är den 13 feb så alla ska flytta... Men till dess måste vi ju packar lite, flytta på lite saker till förrådet i nya lägenhet.. det är ju lägenhetbyte så alla ska flytta samtidigt så det blir svårt att tömmas lägenhet samtidigt annan ska flytta in under samma dag...

Men annars tror jag det blir jättebra med nya lägenhet.. Kommer att bor centralt och har närmare till stan... Kunde inte fått bättre läge om jag har fått lägenhet genom boplats! Tur att man har kontakt....

Just nu läser jag två distanskurser... Det flyter på.. kanske inte världens bäst tidpunkt nu när vi är mitt i flyttyr... Men det kommer blir bättre efter när vi har flyttat.. Men har lova mig själv att jag måste ge mig hemifrån när jag ska plugga. Jag känner mog själv, det kommer slut med att jag packar upp alltig från lådor och så och får ingen plugg att gjort.. Har även lova Andy att inte ska packar upp allt och ställ dit saker själv, ska gör det genemsam med andy....

Tänker att få se möbler och saker igen efter över 5 månader... Flest kommer känns som de är nya ;) HAHA... Har redan glöm mkt vad jag har egentligen.. möbler vet jag så klart men saker.. husgårdsgrejer har vi så klart men minns ej exakt VAD och så...

Gud vad less jag är på snö... jag som brukar tycker om snö.. men nu efter 2 månader tycker man det borde räcket.. här i Göteborg har det iallafall regn en dag och sen par dagar senare blev det kallare igen, självklart blev det isbana överallt då... nu snöar det... Längtar efter vår...

Apple är lite orolig nu... Jaa det händer ju mycket saker här nu.. packar och så.. stackars henne... Ja vad kan man göra åt.. jag försöker iallafall mysa med henne så mycket vi orkar ;) Digg verkan tycker det är kul att får klätter bland lådor nu...Men det blir lugn igen sen när vi har flyttat...

Har iallafall börja träna igen och här gång tänker jag försöker hålal ut lite till... försöker i hösts men det gick ej så bra... började bra i börja men sen gick det utför när det närmare sig jul... Nu ska fan ingen hindrar mig..
Tror det gick ej så bra för att det är mkt i skolan och det är så mörk ute så man har inte riktig lust att drar till träning efter skolan...

Kanske inte har internet i börja när vi har flyttat, har kollat upp vilken bolaget vi ska ha men har ej bestäm än och det känns som ingen är bra där... Och sen dröjar det nog med innan vi får hem modem också.. Kommer nog använda mobilbredband men tror ej vill surfa mkt heller... Men få se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback