Besviker

Kom hem till Örebro idag å såg att det var nästa igenting snö här alls! Jag hade varit i Eskilstuna över helg å där har det iallafall snö typ 5 cm... men här e det typ 1 cm bara...

Sen gjort jag test på
http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0&lang=EN
 Där kan dom visa vilken kändis jag e mer lika typ..

För mig blev det massor av folk haha båda Män och Kvinnor

Kvinnor:
Gillan Anderson 69% (Hon var högst så få jag mig undrar om jag har för feminisk utsettende)
Isabelle Adjani 67%
Madhuri Dixit 65%
Audrey Hepburn 64%
Grace Kelly 64%

Män:
Dudi Balsar 64%
Orson Welles 63%
George Clooney 63% (Börja undrar om jag kunde blir lika snygg som han haha)
Johan Malkovch 62%
Jose Cavreras 62%

Intressant iallafall!

Tack Jerry å Tobias för julklappan
Ja har öppen redan några julklappan HAHA.. men det var för att vi kommer ju ine träff under julen så tänker vi att det e lika bra att fixar det nu eftersom jag har låna mammas bil över helgen så tänkte jag att det e skönt att ta med klappan med bilän på tåget!
Jag är nöjd med dom!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback