Uttråkad!

Sitter här å e uttåkad men ska iväg snart till en möte...
ni kanske undrar vad det har händer sen förra vecka.. hrmm jaa..
i lördags åkte jag å tre till ner till Ullared, Gekås.
jag å en körade dit vi byta då å då.. och sista bit innan Ullared körade jag fel HAHA...
vi åkte på vägen 154 å jag missa en skylt på något sätt så hamnar vi på en mindre vägen å jjag känner på mig att det är fel å bad kompis kolla karta å det visa att det stämmer men tur att det finns en annan väg dit.. men det slösa kanske typ 10-20 minuter,,, men huvudsak att vi är fram där iallafall
en kompis har aldrig varit där tidigare så han visste inte hur det skulle vara där.. men vi tre annan har varit där...
säger bara det var mkt folk inne som vanligt!
Jobbigt! att man blir påkörade eller kör på något med kundvagen hela tiden.. ibland stod jag någotstans å kolla på saker kommer något med kundvagen å kör precis brevis så den nudda mitt röv... men en porstivit är att jag blev klart med julklappan till alla på en gång! å jag tjäner på det också! så är jag klart över en månad innan jul.. skitskönt! jag brukar normalt vara ute för sista minuter och stressa bland folk!
å den lördag vaken jag kl 2 på natt/morgon haha... å kom hem typ halv nio å sova elva.. jaa ås trött jag var...

Söndaggick jag till ishallen å kollade på lillebrors bandy match å träff mamma, pappa å emelie... å sen åkte vi alla å åt på kina resatunger..gött!!.
gjort inte mkt på söndag...

Igår Måndag... jaa... ingentingalls fantiskt haha.. jag fick åkte hem från jobb pga elev var sju så...
å Jerrys kompis Tobias sa att jag får inte städa på mitt ledigdag så jag lyder honom å gjort ingenting alls igår haha...

Idag kommer elev tillbaka så jag jobbar som vanligt!! jaa.. nu har jag sitter här i 20 minuter och skriver å funderar..
Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

hej! Synd att vi missade varandra i lördags, jag va på gekås också ;) hehehe..

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback