helgen??

   
Ja.. först e jag ledsen att jag inte har varit på Innebandy DSM för att jag fick förhinder..
har julovat mamma att hjälp till att flytta och just på den lördag.
under freda förrmiddag.eftermiddag var jag på stan det var verkligen skönt med vår värme!!

Jag åkte till mamma i Kristinehamn på fredag kväll pga buss/åg e det skit dåligt tid. och hjälp henne med att flytta under lördag.. morbor och hans fastmö, kusin, lillebror och jag hjälp till... det gick bra iallafall!!

senare på eftermiddag åkte jag hem till Örebro och har fest hemma  viken det är verkligen ovanligt haha.. ine för att jag hatar festa emma utan det blev liksom aldrig av....
fest var kul!! träff många i Klaras...


Kommentarer
Postat av: Sofia

:) jaa det var rätt många i klaras. men kul va d! :) kramar

Postat av: dii

ja super kul fest!!!! :D

2006-05-13 @ 14:58:45
URL: http://dii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback