Lördag...

vad ska man börja...
lägenhet?
Dåligt saker:
*För lite eluttagen, har bara 6 i hela lägenhet. i Rosta hade jag total 14 å lgh e bara 9 kvm större men 8 fler...
*Har börja tycker att toa har deppig färg, vitgrå....
*Det saknar spisfläkt
*sopnerkastaredörr är för liten om jag ska kastar en stor saker
*hittar ej fler

Bra saker:
*Stenkastad till tågstation
*Stenkastad till ICA också (bor i samma fastighet som ICA och kan gå direkt till ICA, slipper gå ute.
*rymdlig
*stor balkongen
*börja känner mig hemma
*finns fler men orka skriver just nu

Städar å gör iordning i balkongen så det får mer plats där.. har liten soffa, två stolar, två bord, å fler växter...
är skittrött idag.. men mitt egen fel! somna halv 6 i morsen, hade gäst, han gick upp 7 å åker med tåg så jag sover 1,5 timmar men somna igen efter han har droog, sover tills 12... å tänkte att det e lika bra att gå upp å sen sova tidigare ikväll så jag får in rätt dygntrymt... var på stan å kolla runt...
får kanske gör iordning här inne mer.. men ORKA just nu.. får ta det imorgon...
l
ängter efter Simba... han kanske kommer nästa vecka.. blir kul se honom, han kommer att vara jätte nyfiken å klätter överallt å kolla in i alla skåpor.. skönt att Simba är helt öppen för nya stället så han  tar det alltid bra om jag flytta på honom... så jag slipper ora mig hur han mår å sånt!


Ja!!!! ÄNTLIGEN E MATTE C kursen klar!!

Kommentarer
Postat av: Sofia J

Ta bild på din lgh när du har fixat klart, jag är visst nyfiken! :)

Postat av: Anna B

Grattis till matte C som blev avklarat.. Visst är det skönt. =) Kul att prata med dig lite på msn förut. Sköt om dig. Lycka till med all studier.
KRAM!

2006-08-19 @ 19:31:10
Postat av: Räkan

Grattis till färdig kursen, måste vara skönt! Nu det gäller höst terminen att plugga, var duktig :D
Vi ses nog nån gång i E-stuna eller Örebro. Ha det så bra o kramar

2006-08-19 @ 20:07:23
URL: http://raakan.blogg.se
Postat av: Piggelin

Tjaba! Grattis till Matte C!! Great!...SKÖNT så du kan veta vad du ska göra i höst! Du kommer säkerligen ändra på i lgh när du vet vad du vill göra..:-D Simba blir nog glad när han får träffa dej! kram!!

2006-08-20 @ 02:15:39
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: Jessie

Heeejsan !!! Nu är jag tillbaka! Hur är det med grabben där?? =) Hoppas allt är väl med dig annars! Med mig är det bara braaa! Men som du kanske märkt så har jag haft dte fullt upp! Puh.. men nu har det nog lugnat sig! Hoppas att vi kan ses någon gång snart! Vore roligt. Kramar på dej!!

2006-08-22 @ 14:22:12
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback