N0llning...

Vi blev lurade idag...
på schema stod det att vi ska ha föreläsning.. och när vi kom in å sen lärare börja pratade, han pratade typ fysik grejor å jag tänker men ska vi läsa såna?? och sen visade han upp böcker som han sa att vi skulle köpa den.. två st å det kostar total 1400 kr för båda å det är på engelska.. så jag tänker bara "hjälp" måste jag verkligen läsa denna!! (böcker är jätte tjock)
men då kommer in kårfolk å sa att vi blev lurade..
en sten föll ur hjärtan HAHA... tänker er att jag har inte läst fysik sen grundskolan å börja läsa fysik på engelska,, ågnesta kommer nästa fram!

Kommentarer
Postat av: Piggelin

Haha! Stackars dej! Jag kunde föreställa mej hur du såg ut!...Tur att du blev luras iaf än det var sant;-)
Kramis!

Postat av: Piggelin

lurad menade jag..Inte luras:-D Kram!

2006-08-24 @ 20:46:26
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: sandra

HAHahhaha fan va kul :-)

2006-09-01 @ 15:49:26
URL: http://dii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback