Nya Lgh!

Flyttning har gått bra!!
hitta tre saker nu som jag e ej nöjd med... det lär blir mer imorgon hehe..
just nu är alla fokus mot min toalett..
1: klen lampa där.. har bytt glödlampa men ändå..
2: toapapperhållare ligger nästa i duschen... hur kan man duchen och håller papper torr..
3: Det ÄR HETT inne i toalett.. mäta 29,5 grader varmt där inne!! försökt stäng av element men det går ej... skumt!!
men bra med toalett.. har mosaik på golvet.. vet ej riktigt vad för färgen pga klen lampa... men något i turkos eller grå färgen..
STÖRRE badkar!! mitt gammal lgh har jag liten badkar så jag kan somna i den utan att ora mig om jag kommer under vatten.. nu kan jag ej sover i badkar mer... men kan ha skällskap där!! *smile*
återkomma kanske imorgon...

uppdatera:
Toa blev ännu varmare idag.. det blev 30,2 där inne och har plockar upp toagrejor ur låda.. och nu har jag bara en badrumsskåp att sätt in alla i.. Rosta hade jag två så..
samma med köket det är mindre så jag får tryck ihop saker i skåpen *ler* har inte ens skafferi.. däremot har jag 3 enkelskåp och en dubbleskåp med stång i som man kan hänga.. varför 4 st men inte ens skafferi.. två med fackar.. en städskåp har jag iaf
har möbler om å flytta på lådor å sånt så nu e det bättre men fortfarande mkt saker kvar...  får gå genom och slänger grejor som jag inte behöver verkligen.. eller säljer som aftonbladet skrev om den häromdagen!
Har byta lampa nu.. innan har någon sätt upp på 25 watt.. inte konstigt hihi.. nu har jag 11 watt lågenrgi... trr den motsvar 40 w... klar skillnad nu!

blev utmaning av Mippy
 
Fem saker i min bil: Har ej egen men har lånat farsans mörkblå rostigt saab i 10 dagar

1. kartor

2. tomflaskor

3. x antal tidning

4. kläder (bil var mitt rullkläderskåp)

5. madrass

Fem saker i min handväska: Handväska för manlig? har ej ännu HAHA men skolväska

1. Miniräkare

2.pennor

3. linjal

4. papper

5. mattebok (läsa matte C just nu)

Fem saker i min frys : Är nyinflyttad, tömde mitt frysen i gamla lgh innan..

1. isbitar

2. isblock

3. is som har bildas där

4. ännu mer is

5. ännu mer is

Fem saker i min garderob (Vilken av dom? har 4 enkelt å 2 dubble):

1. väskor med kläder som har ej packer upp än

2. kuddar

3. tyg

4. jackor

5. något lådor jag har ej kolla genom

Fem saker jag skulle ta med till en varm öde ö:

1. En bok på hur man kan överlevade i en öde ön!

2. en skälskap!

3. hängmatta

4. tak över hängmatta om det regnar

5. massor med mat!!

Fem personer jag väljer att utmana:

Eftersom tycks det flesta har redan utmanat de jag känner, då begär jag en utmaning för alla som har läst den här. =)

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Oj så varmt!!! urk!! hoppas det fixa!!! :) Kraaamm

Postat av: Ärtan

Sno texter av dig..

2006-08-13 @ 13:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback