SUCK!!

Jag som trodde att ska slipper matte ett tag.. ICKE SA NICKE!
har tydligt en lektion i vecka "Tekniska Räkare (TR)" som man ska läsa och gör två lilla test för att se om man har rätt nivå.. å jag fick U på matte c kursen..... (U=Underkänd)
men som tur är studievägledare å studierektor lite snäll att lät oss som inte klara kursen gör omtenta igen under hösten, då måste vi verkligen plugga, har ju TR att plugga också och det är samma som matte c så kan man öva mer....

Ja då e det bara att plugga mer!! typisk!! jag fick 13,5 poäng och gräns för godkänd är 15... 1,5 poäng fattas..

Har redan vara på första förläsning idag.. det var om ekologi... att man har ej läsa biologi sen grundskolan är jag glad att jag minns kretslopp ovs men dom pratar om massor olika typ av kretskopp å massor olika ord.. får sitter med ordboken hehe....
nästa tisdag ska vi ha våra först seminarium... har redan skriftlig uppgifter att lämna... snacka om rivstart av skolan HAHA...
Dom sa också att dom ville gör så för att ska lära oss tidigt hur man ska skriva sånt.. och rapport ovs så vi lära oss rätt från börja så det ska inte dök upp problem längre fram.... ska lära hur man skriv lab.rapport...
nu perido 1 läser jag bara grundläggning miljöveteskap 15 p..nu e det 10 p helfart.. å sen perido 2 blir det 5 p på halvfart samtidigt läsa vi miljörätt B 5 p också.. undrar vart A tog ivägen...

nu vet ni hur jag har det i skolan... har förresten redan köpt 4 böcker, en pärm, en är på väg.. men ska köpa tre till.. usch... men dom kan väntar lite så e det lugnt men 3 som jag har nu e viktigast..

ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Piggelin

jaa du... du kommer klara dej galant i kurserna:-D Jag vet!...Kraam!

Postat av: Jocke

Lycka till med studierna!! *kram*

2006-08-23 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback