Pappas rosthög!

Här kommer det bildbevis på pappas rosthögen!!
den e från -97... ILLA!! en bil som SKA blir 10 år gammal och redan har massor rostar!
JAA fråga inte mig hur ofta pappa tvätt bil... minst 4 gånger per år vet jag iallafall...


rosthög1

Ser ni den extra ljus under reg-nummer, den e bort.... jaa snackar om mitt födelsedagpresent till pappa är som att kastar pengar i sjön... men sånt kan man ej rår för! Lillebror krockad med rådjur så tappar han bort den... jaa---

rosthög2
Det är den värst del av bilen....










Men det finns en förklarar till det, bilens lack är dåligt, den börjar lossnar från karossen och pappa gjort ingenting åt det så det blir bara värre å värre...
mammas
Och här har mamma en sånt hihi... bild på bil har jag snodd från blocket men den e exakt lika som mammas... men den saknar dragkrok som mamma har... å den är -03 årsmodell

Kommentarer
Postat av: Piggelin

Skyller du på lillebror för ljusen;-)
Bäst du skyller på din pappa för han har inte skött om bilen:-)

Postat av: eva

hehe... mammas bil är nog finare än pappa. litye vanlig hos man att de har en bil som fungerar inte mer,.

2006-12-17 @ 12:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback