Tralallallallaaa

Jag har tänker skriver liten kort berättelser vad jag brukar tänker när jag var liten..

När jag var liten brukar jag lekar med dockhus ibland, skärskild hos någon som har dockhus..
Har egen men annans är alltid roligare men mitt är det unik huset! eftersom den fick jag av farfar å den har farfar gjort till mitt faster när dom var liten...
Den ligger kvar hos pappas vind...


Jag brukar börja fantasi…


Tänker om att vi människor på jorden är dockar som något är större än oss lekar med oss, precis som vi göra med dockar när vi lekar med dom. Och kanske docka är som vi människor.. dom är omedveten att vi lekar med dom.


Det påminner om att Gud sitter där uppe å lekar med oss...


dockhus

När jag googlar efter dockhus å hittar den hus... den måste vara ALLA små flickors drömmer!!
Bärjar undrar om ameriska har för mkt fritiden eftersom dom byggnad en så flott dockhus...

Tänkte skrev det igår men blogg fungerar ej så det blev idag....

Kommentarer
Postat av: mallan

sånt det där ska jag bygga ett till mitt projekt i fjärde året!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback