Det snöar *:.*:.*::

Idag..... var på jobbet å det e soft där.... men e trött ändå när man slota sent hihi....

om man tror på tecken så erkan det som att jag SKA börja läsa på Mälardalens Högskolan för att har funderar på detta länge och idag va folket därifrån på jobbet idag ocg ge katalogen, som sagt om man tror på tecken så verkan det som att jag ska vara där å börja skolan.. hihi... upptäcker också man måste ha matte C för att kom in å det har jag ej bara B men läst också att man kan plgga matte C under sommar innan man börja i hösten så det innebär att jag måste nog börja plugga redan i juni... så måste jag flytta också... det kommer blir stressigt samt kul tror jag men få se hur det går på den 24 feb när jag besöker dom... ska disuktera med dom....

Det snöar fortfarande.. mysig tycker jag bara om dom plog iordning.. när jag sluta jobb å cykla hem går det nästa ej pa dom har ej plug å det går ej attcykla precis rak...

Saknar dig!! men du komma hit imorgon, hoppas det!!
kramrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback