Fan e förkyl!!

Typisk!!! vaken igår morsen och kände att det stod inte rätt till och misstänker att skulle blir förkyl... och idag vaken jag å kände att det rinner ur näsa å nyser en del..
Gick till komvux ändå... kände att jag kan genomför det ändå.. å det var ingen problem! men hade med mig två förpackning pappernäsduk å gjort av med ett medan jag var där.. hihi....

Sen cykla jag till Myrorna å kolla om det finns någon kul saker eller bra saker jag kan köpa men hitta ej... å sen cykla jag till röda korset i nygatan å kolla även där men forrtfarande ej spännade...

sen cykla jag till intimaffär som ligger i Holmen å kolla... shit vad många porrfilmen dom har!! tror har aldrig sett SÅ många porrfilen på en stället.. HAHA nu snackar jag snuskigt.. nää jag gjort ingenting jag bara var där å kolla.. av rent nyfiken som en liten pojken

Å sen cykla jag hem...

har nyss sett på filmer
Mr & Mrs Smith..den e söt filmen... hyr den för att ville se på den samt måste ju kolla på Brad Pitt.. åhh...
å har hur också Kalle och chokladfrabiken... den är en sött filmen!!

Det var allt för idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback