Snö ligger som ett vitt täckte över landskap.....

nej ska ej skriva dikt nu.. kom bara på detta när jag skrev rubik haha

Idag har jag ramla ur cykel så har det händer i år! jag ramla minst en gångvarje vinter.. jaa folk kommer tycker att jag e galen att cyla när det e halt  snö ute menmen vaddå!
att betala för att åa buss e det ingen för mig! 15 kr för tre timmar... om jag åka buss jämt under en vecka till jobb till stan skulle jag slösa typ 200 kr per vecka...800kr per månad.. så e det bättre att köpa pendlar kort.. men typ måndag  börja jag 8 på morgon å så e buss nog full å dom kanske vill ej hämta mig så kommer jag försent till jobb.. jaa cykla kostar det ej så mkt.. bara om den går sönder, sen kan jag drar när jag villl...

men tillbaka till den lilla olyckas.. jaa fick ett lilla sår i knä nu.. å lite rev på min jenas.. suck.. ähh... ingen stor saker av det...

Nu får jag ta paus  från att skriv bogg så får jag samlar upp mig i mitt tankar hehe...

Tråkig att du komma ej idag men på trosdag hoppas jag då!
Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback