Stilpolis

har bara ta det lugnt idag... samt var uttråkad.. tror aldrig att det brukar vara SÅÅ tråkig på tv.. satt å zappar på fjärrkontroll hela dagen... det vsat några par programmet som var okej...
städa även idag.. så det blir fint å rent ett kort tag till HAHA...
önska att Simba inte fäll så mycket pälsen nu... men när man skaffa djur får man rräknar med det!!

Såg på Stilpolis... jag upptäcker en fel dom gjort!
dom fixar till män, men jag såg att en av dom har kavaj som har lite för lång ärm! ärm ska vara ner till ungefär handled men han som bär dom så var den nere till halv hand... INTE BRA!!

Sitter även och snytar eller nyser hela tiden idag... och smöjar på itt näsa å sånt för att inte den ska torka ut å ser helt rött ut som jag har tagit sandpapper när jag snyta mig HAHA... jaa e förkyl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback