Idag......

Tiden går snabb idag tycker jag...

när jag vaken i morsen åt jag frukost å sen var jag tvugen att dammsuga innan jag drar till jobb.. haha.. snacka om ambiös på morgon.. jag har ju skjuter upp med dammsuga för många dagar å jag vet att jag skulle komma hem sent idag.... sen var jag på jobbet till typ kvart i sex.. å cykla till svettis men glömde en kort för att jag blir medlem å kunde få rabatt så cykla jag hem å hämta den å cykla dit igen å fixar sen tränar jag.. möta två kompis där... kul!! å sen cykla jag hem å dusch... å sen kolla dator å snacka med Jerry så såg jag att det var näsyta nio.. så snabb det gick tycker jag!!

å nu ligger jag här igen  säng haha...

imorgon ska jag träna igen men med annan typ så e det lugnt.. man kan tränar varje dag om det e olika saker..

Jag känner på mig att jag vill skapade något.. tex måla, bygga eller använda lera eller vad fan man kan gör konst med hehe.. det känns mer å mer... jaa pga mitt jobb så ser jag massor av saker jag skulle kunde ha gör det men fick sällan tid till det, måste alltid hjälp någon..
får gå till ide & hobby å köpa saker så kan jag pysslar lite... men vet inte vad jag ska börja med.. känns ibland som att det kikar i mitt finger om jag inte gör någon haha... man får mycket ide och nytt kunskap av lärare när dom förklara hur man ska måla å sånt man aldrig tänker på tidigare..

är lite nyfiken på Mälaredals högskolan.... ska hälsa på dom vecka 8.. blir kul å få reda på mer... ska kanske börja plugga där till hösten men vet inte... men få se!!
måste också funderar på hur jag ska gör å sånt!! tex mitt kära längehet! ska jag hyr ut den eller säger upp... men det lut mer åt att hyr ut.. vill inte lämna den helt.. men då måste jag hitta någon som jag verkligen hoppas kan lita på att sköta om längehet.. vill ju inte risk.. om dm slarvig med hyr så drabbas det MIG..  det är stor sak man tänker på...
såg någonstans att om man hyr ut längehet måste man skriva det i delaktioner.. det gör saker bara värre!! ska kolla med folk hur den fungerar egentligen å sånt... har ju nollkoll på sånt haha.. ta en saker i tag! men vet ej vart ska flytta.. västerås eller eskilstuna.. skolan ligger i båda stad men kommer att plugga i västerås oftast.. men jag känner nästa ingenting där.. eskilstuna känner jag några... även mitt kära Jerry.... å det e gratis att pendlar mellan eskilstuna och västerås om man läsa på den högskolan så gör det egentligen ej mkt om man bor i eskilstuna egentligen.. jaa få se vad det komma fram till..

har också funderar på under sommar.. lustigt att det blir som sommarlov för mig men ändå känns det som jag måste jobba.. men behöver ej.. få pengar under sommar trots jag inte jobba... menmen.. men pengar gäller bara till augusti.. förhoppvis börja jag skolan så får jag pengar.. men studielån.. blää.. eller får söka aktvierstöd på försäkningskassan.. men vet ej om dom kommer bevijas det..
om jag inte börja skolan då måste jag nog jobba.. då måste jag söka en nya jobb... mitt nuvarande jobb gäller bara till augusti.. kan forsätta men jag orka ej med dåligt lön.. annars e jobbet kul men lön e botten kan jag säger rak ut.. opps hoppas ej att mitt chef läsa här HAHA...

nej nu får ni sov gott för att det ska jag gör!

Kommentarer
Postat av: gyldenkål

Hej hej. Sittar och läsa din blogg. Ser att flera och flera har blogg nu.. Det e ju inte alltid lätt att vet vad man vill göra sen i framtiden liksom...

2006-01-30 @ 23:38:15
Postat av: jessie

hejsan! ville tala om att jag har skaffat blogg! :) hoppas allt är väl.. kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback