Simba låt mig inte vara ifred nu när jag ska skriva blogg...

    Men han e sött ändå!!
Vaken nyss.. och fick ett sms av mamma, "Grattis på namnsdagen" jaa det e Karl namnsdagen så häften av sveriges männen har namnsdagen idag tror jag HAHA.. känns ibland som nästa alla heter Karl i första eller andra namn.. Karl är mitt andra namn bara ni vet!

Igår var det ingen speciallt.. Jerry skulle komma hit men han har inte fått pengar än så kunde han inte komma... suck!! Jag som ser emot det.. men han lova att han komma fort han få pengar så e det under vecka...

Förrigår (28 jan) har jag glömmer bort total att den dagen mitt morfar gick bort för 14 år sen... men minns fortfarande  än idag hur jag fick veta när han gick bort!
Minns att jag vaken tidigt en måndag morgon pga ska åka taxi till skolan.. när jag gick uppe och gå mot köket så möta jag nästa hela släkten vid köksbord.. kan förstår varför jag minns det fortfarande än idag för att det var typ halv sju på morgon men alla släkten fanns där... Jag bara stod där och undrar.. mamma sa till mig komma och sitta i hennes knä och hon ska berätta någon.. och minns att folk ser lite gråtfärdigt ut.. så jag satt i mammas knä så berättade hon att morfar har dog i natt av hjärtaninfrakt... minns även att hon sa att Dagny (Mormor) hittade Filip (Morfar) på morgon i toalett och det var försent, han har legt där ett tag innan Dagny hittar honom..
Natur har sin gång!

Förra vecka den 20 jan var jag och jerry ihop i 6 månader.. oj vad tiden går fort! känns som typ tre månader sen...

ska gå ut på Hindermässan idag med en kompis istället för Jerry... jaa.. ska iallafall köpa mycket godis mums!!

kramar

Kommentarer
Postat av: Din ärta

FRÅGA MIG så följa jag med på mässan! :D Grattis till ers 6 månads förhållande! O på namnsdag! ;) kramkram!!

Postat av: Sofie boråsaren

hehe godisråtta!

2006-01-29 @ 09:49:28
URL: http://pipomusik.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback