Göteborg

Har lärt mig att trafiken där e det hemska! kör fel TVÅ gånger på samma dag trots jag vari GBG bara i 5 timmar... första var vi (jag hade 5 tjejer i bilen, säger ej till polisen) ej koncerat så vi missade avfart mot liseberg men hitta dit iallafall!
men sen när jag var hos en kilkompis å skulle drar därifrån körade jag fel igen.. vet ej om jag missa skylt eller inte men jag skulle ta vägen mot Oslo eller Karlstad å följer den stenhårt! å sen när jag sväng mot den och sen plöstligt dök skylt mot malmö.....  fattar ej... men hittar ut iallafall!

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Hahaa, körde du fel väg igen? ja det är inte lätt att köra i gbg.. puuh! men du kom hem till sist..;)
hade haft bra i gbG??

Postat av: Keke

Japp, Japp.. Det känner jag igen fast jag var Gbg ifjol då jag söker efter skylten och det blir fel flera gånger. Vi körde runt i Gbg. Skulle följer skylt men kommer till annan skylt så vi fick vända oss om och söker sen hittade vi den och fel igen så vi vända om oss igen flera ggr men lyckade hittar vi vill iaf. Gbg har kasst vägsystemet fattar hur det fungerar. Några berättar att dom har kört i fel vägriktning så dom fick bil mot deras bilen eftersom brist på skylt och sådana. Många har klagat om det men verkar som Gbg bryr sig ej om det..

2006-07-30 @ 09:55:27
URL: http://internett4000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback