Gullspång

Nu e jag hemma i kära Gullis..
där nere i byn har det händer saker sista jag var där i julas.. ovanligt! TVÅ saker!!
ena pizzeria/grillen har brunnit.. FÖR ANDRA GÅNG... ej bra!
och på typ lilla torget eller vad den heter.. är inte ens torget inte parken men liten gräsmatta mitt i stan, har dom bygga en liten hus som säljer glass...

tog ett sväng förbi mormors hus.. vad fint köket det har blivit!! vill bo där nu haha men tyvärr ligger den för lång till västerås!
hade tur att morbror var där så jag kunde kommer in i hus...
märks direkt att man e ute på landet.. när jag åker till mormors hus fick jag stannar på vägen pga kossar ska kors över vägen.. vad spännade det var!!  (ko är verkligen feg! dom våga inte ens sätt klöv på asfalt)...

har ej bada ännu.. väder e lite skumt.. på dagen e det mulet men kväll kommer solen fram.. men har iallafalla ensar lite i blommorrabatten ute, städa inne i huset..

ska snart till trollhättan på fallens dagen!! (ska sov hos ärtan i vänersborg)
ska sätt upp bilderna sen när jag e hemma i örebro igen...

kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback