nyfiken??

svar på förra inlägg blir det <4/13

har pluggat nästa som tok nu.. ska ha prov imorgon.. första del prov allstå... men typisk att nu har jag gå omkring och blev lite sjuk.. tror jag har halsfluss nu.. har fått tid imorgon hos vårdcentralen... får se om läkare är mirkael haha.. nää.. får åker till västerås och gör prov sem hem till vårdentral.. ni kanske tycker att jag borde vara hemma men jag vill ju gör prov klar å sen e man ledig i tre veckor.. nää ej ledig utan har hemuppgifter.. suck.. jag får råplugga under helgen så jag blir fri under hela veckor!

förresten är mitt lägnhet uthyres! i ett år! skönt att det är fixad!

sjuk varmt ute det e idag så man vill vara inne.. eller bada men har ej tid med detta...

Förresten har jag bytt bild nu.. ni kanske ser att jag e blondin nu.. det är mitt riktigt hårfärg som har blivit solblekad....

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Ja visst är det kul att plugga inne medan det är stekhett ute??! NÄÄ!!=(

Ajaj hoppas det gå bra för dig o att du bli frisk!!

Lycka till på provet!!!! Förresten för mig är du en mattegeni!!! Jag är helt NOLLA på sånt..:D

Postat av: mallan

är det afrikansk man på 1,90 cm som fick uthyra din lgh? ;) :P

2006-07-06 @ 00:19:20
URL: http://mallansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback