Sorry

att jag inte skrev något efter torsdags.. jaa resaulter från Vårdcentralen var det bara något virus i halsen.. det e bara att väntar på att den ska försvinnat, finns ingen medicin mot det.. jaha... men idag e det bättre....
provet.. jaa det gick bra tycker jag men vet inte svar ännu... det var bara två uppgifter jag körade fast på... rester lyckas jag svar... har förskt ge svar på två uppgifter för att kan ju kanske få halv poäng om jag har tänkt på rätt vägen...

har ej gjort mkt senast dagar... bara slapp av ordning *ler*

Kommentarer
Postat av: Keke

Joo jag skaffa gärna bildtelefon men tyvärr landstinget neka mig till det så jag får utan den..

Postat av: sofie Borås

hoppas du är friskare nu men men, snart är flytten igång fö rdig =) kram

2006-07-12 @ 21:32:35
URL: http://pipomusik.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback