senast dagar...

Jaa det har varit en del grejor att fixar.. skriva på lägenhetskonankt i eskilstuna, fixa adressändning, säger upp el i örebro, flytta comhem telefoni och fixa bredband, säger upp stadsnät, intressantamnälar strömmer fortfarande in för lägenhet.. ett par kanske ta lägenhet, mamma komma hit imorgon på fika + få morsdagen present, fick sms av pappa att han inte hitta saker jag behöver, ont i magen, sovit, badar, tvätt,  diskar, klappan Simba, äter, ge Simba mat, försovit mig, somna i badkar, mentalsress, packer saker i lådor, ute på marknad, går ner i källarna, cyklar, glömde passande & kopia kortet till jobb, räknar pengar, smsar, 3 abonnemang går ut idag, fota, msn, sufa, tittar på tv, drick o´boy, utflyktning vid åkerby och ganneberg och malingsbo, betala räkning och hyran, överföra pengar, plockar ihop grejor, Hostar, blev väckad av Simba,

Jaa
skulle kunde skriver mer å mer men då e det som att ni vet PRECIS allt vad jag har gjort under några dagar...  

Kommentarer
Postat av: Anna B

Ja verkligen.. 2 år sen!!
Ofattbart! Tiden har bara runnit iväg..
Lycka till med allt i Eskiltuna.
kram

2006-06-04 @ 18:29:56
Postat av: Artan

Ett tag sedan jag kollade har.. Ser att det har gatt bra med lgh i E'tuna.. Hoppas att flyttningen gar bra da..=) Fa val komma o halsa pa dig ngn gang..=) Kramkram!!

2006-06-05 @ 05:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback