Glad....

Fråga ej varför.. känner mig bara glad just nu... kanske för att jag LYCKAS bränner ner filmen.. mitt dator e cepe så den vill inte gör som jag vill men tur har en snäll kompis som ställ upp på att fixar dator.. så bränner jag ner två filmen.. tre annan fick jag tyvärr kastar.... suck så e det ibland!! det e bara bita å håller ihop....

måste köpa nya grejor till dator så den inte går sönder...
jaa ni som känner mig väl vet att el-grejor går INTE ihop med mig.. den pajar eller ställ problem för mig jämt!!

just nu e jag luspank... hatar räkning... fick typ ALLA räkning samtidigt så är jag tvugen att betala nästa alla...
så e det bara att snåla här månad nu...

har det skit bra!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback