snodd från ärtan

1. vad heter du? Karl Tobias Engström
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? är nöjd iallafall
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Sebastian
4. vilket stjärntecken är du? Oxen
5. vilken årgång är du? 83
6. vart bor du? Örebro
7. bott utomlands? bara på semester eller resa ;)
8. flyttat antal gånger? typ 6 gånger.. 7:e e kanske på g
9. vart skulle du vilja bo? är jätte nöjd nu.. ska kanske flytta pga studie..
10. vilken skolklass? gick ut ur skolan -04
11. vad vill du bli när du blir äldre? Vad jag vill blir när jag blir stor... vet ej.. jag e liten fortfarande

UTSEENDE
1. hur lång är du? 175
2. hur mycket väger du?mitt vikt e som jojo så...
3. hårfärg och frisyr? svart med jätteutväxt med mörkblond
4. ögonfärg? Blått
5. mest nöjd med? Rumpa
6. minst nöjd med? Magen.
7. skostorlek? 42

8. glasögon? ja
9. har du några piercingar/tatueringar? 2 piercingar o inga tatueringar..

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
Beror på hur kallt ute det e.. under minus 5 använda jag svart lång jacka.. varmare använda jag svart/grå jacka som går ner till höften.. varmare skinnjacka..
2. vad använder du just nu för skor? det varierar lite, svart reebook, fin sko, vitt gymsko, orka ej skriver upp alla
3. favoritfärg på kläder? varierar
4. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? vilja släng mitt kläder å köpa alla nya
5. favoritaffärer? Carlings men dyrt.. H&M annars
6. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det varierar från månad till månad...
7. favoritmärke? har inge favoritmärke direkt...
8. vad är stil för dig? den stil person känner sig för och tycker om den och är fin..


DITT RUM / BOENDE
1. stort, litet eller mitt emellan?,
lagom tvåa på 58 kvm stor
2. vilken färg på tapeterna? ljuslila, grå, svart, rött, begie, vitt
3. vilka färger går rummet i i övrigt? sovrummet ljuslila, köket rött fondvägg, rester begie, vardagsrum begie, hall svart fondvägg som kan skriva på med kritor och grå, vitt med lite blå kakel i toalett
4. favoritmöbel i rummet och varför? hrmm... ny inköpt tvbänk.. men soffa annars!
5. vad vill du ändra där inne? nya köketbord
6. vad har du där inne av följande: Tja
a) tv?
japp
b) video/dvd? japp båda..
c) dator? japp
d) stereo? nej
e) telefon? japp
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? garage med tak, bilar i den, vägen, träd, lite gräsmatta, sophuset, annan huset
8. vad gör du oftast i ditt rum? bor ju i egen längehet så gör jag alla man gör..
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Jag och Simba.. (Katt) och Jerry
10. favoritpryl i rummet? jaa olika  

BLANDAT
1. vad hette din morfar? Filip
2. var har du i din:
a) jackficka just nu?
Har tömma tidigt idag,,,
b) skolväska just nu? eh, har inte skolväska just nu..
c) handväska eller liknande just nu? e man!
3. vad är du beroende av?sötsaker
4. vilket land kommer du i från? sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? lypsyl..
6. vad tror du på? hrmm tror på vad jag själv tror
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? som alla annan svenska...
8. vad köpte du senast? läsk i lördags
9. har du nåt husdjur? Jaa Simba, Kisse
10. vad bor du i? i en lägenhet


GREJER
plånbok:
bankkort, patienkort, busskort, coop kort, körkort, biblotekkort, kopiakort och "nyckelkort" två sista är till jobbet
tandborste:
Ljusblå
smycken: två sliver halsband
solglasögon:
underkläder: varierar lite... men de ska vara snygga o sköna :)
nagellack: -

Kommentarer
Postat av: sofie

tjoho!! =)skriver en rad eller två! *tjenamors*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback