valborghelg...

Ja.. vad händer denna helg...
Fredag var jag hos kompis å kolla på film The Dark.. bra å mycko.. man måste typ tänker mkt varför det blev så å sånt....
sen fick jag gäst hemma... det var trevlig..
lördag.... åkte jag hem till mamma i Kristinehamn och fira mammas och brors födelsedag... åt smörgåstårta och glasstårta efter.. sen tillbaka till örebro för att jobba på orlando i gardoben.. det var kul och det var mycket folk...
söndag åkte jag till sthölm å hälsa på en kompis där.. och var på patricia.. det var kul men FÖR SJUK mkt folk.. det finns inte ens 1kvm ledig och när man dansa blir det bara typ tryckdan och krockad med folk precis hela tiden och när man gå till annan del så får man bara massor olika drick spillar på sig... men det var kul att har varit där iaf...
måndag.. tillbaka till örebro och gick direkt till ungdomsgrupp å åt taco å sen leka twins.. de var verkligen kul!!
å hem å sover.. nu sitter jag å skriver, ska till jobb snart...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback