WEEIIII!!! (ironisk)

iljöbalken

Denna bok/häften använda vi i Miljörätt kursen.. det är bara en av tre.. å en annan bok är äkta bok å 3:e är det studiematrialen å den e mkt tunn jämför med denna papperhög!
Vet inte hur många sidorna men gisa på 500-700.. OBS den är kopia på varje sida...
tror har aldrig sett så hög papper som är enda häften.... å den papperhög kostar 400 kr.. men om vi köpa äkta bok, det finns, då kostar det några hundra extra därför fick vi den ist för spara på pengar å den uppdatera hela tiden så boken blir gammal rätt fort..
men ni som inte studera får njuter av det då! HAHA

Kommentarer
Postat av: Joakim Östergaard

Fan vilken hög med papper!!

2006-11-08 @ 18:24:18
Postat av: pia

tack för din kommentar i min nogg :) du har nog rätt i att de andra gör lite samma sak fast ämnet är inte detsamma. brukar du läsa i min nogg? Roligt att få kommentarer, längesen. Förresten jag tycker att dina tankar är bra, speciellt i-länders problem - papper med hål eller utan vilket är dyrare? Det är faktiskt jättestor slöseri att ens ha hål i papper, tänk alla träd som går åt!

Ha en bra dag :) /Pia

Postat av: pia

hej igen =) Nej jag bor inte precis i Kolbäck, men jag bor i Strömsholm som ligger ca 5 km från Kolbäck, men jag åker ju tåg till kolbäck o byter till buss där. Går du i skola i Västerås? Var bor du? Vad pluggar du? Du ä

2006-11-10 @ 21:20:16
URL: http://www.nogg.se/pialotta
Postat av: pia

är döv antar jag?

PS sorry min bärbara dator har knappar lite tätt varandra så jag råkar trycka fel ofta :P

2006-11-10 @ 21:20:50
URL: http://www.nogg.se/pialotta
Postat av: pia

aha där ser man! Intressant! Jag lever ju lite isolerat så det är ju kul att veta att det finns NÅGON döv som lever ute på landet! :P
Jo tangentbord brukar ju krångla, ingen nyhet alls! :) Går det bra att studera? Har du tolk med dig? Varifrån kommer tolken från om du har tolk? Inte Västerås TC väl??

2006-11-11 @ 23:11:44
URL: http://www.nogg.se/pialotta
Postat av: Ärtan

Hahaha jaa jag måste ha en riktig helg med massa vila så att jag vet vilken dag det är!!:D Ojoj massor papper,. ska du läsa alla?..

2006-11-13 @ 08:36:01
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: pia

vad bra att du inte har V-ås tolkar, vissa där är bara skit!! Jag har en tolk som har eget företag men jag får tolk ibland från V-ås men då har jag bestämt vilka som inte ska komma.. :P

Ja, klart att människorna i E-tuna är pensionärer :) Känner du Inga-Lill som bor i E-tuna? Jag har bott hos henne några somrar när jag var mindre.. :)

2006-11-13 @ 19:49:44
URL: http://www.nogg.se/pialotta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback