ni får veta lite mer om mig

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"...ekologiska och vattenhushållande funktion ska bevaras samtidigt som förutsättningarna för ...."
(jag har projektarbeta inom energi för klimatbegräns påverkat så Agenda 21 ligger där fram...

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
mitt obädd sängen
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Idag... MacGyver
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
hmm det  e runt 17.23... (17.21)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Ingenting.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
gick till ICA...

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
kolla på annan gruppens rapport..vi ska ha oppoustion på tisdag...

8. Vad har du på dig?
svart psycho t-shrit med jenas å stumpa

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Som vanligt minns jag ej

10. När skrattade du senast?
något på tv...

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
jaa tavlor... spegel, skåp. blabla.. sitter ju i mitt stora rymdlig ettan så jag ser nästa hela väggen häridråm

12. Har du sett något konstigt på sistone?
inte vad jag kommer på just nu

13. Vilken var den senast film du såg?
Ehh... måste vara Plutonen förra helg..

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Hus och köpa nya möblergrupp..., bil å resa...

15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jaa... måste jag berätta mitt hemlighet då är den ju ej hemlig länge hihi
tvätt för ofta kanske...

16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jaa du... ta bort alla fördomare

17. Tycker du om att dansa?
Yes.

18. George Bush?
Han är miljöbov! han vill ej skriva på kyotoportokollet, USA och Ryssland har tillsammans 50% av världens koldioxidutsläpp!!

19. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
vet inte om jag ska ha barn...

20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
JOO.. det skulle vara kul.. men inte för alltid.. tänker på våra nationalsjung "Ja jag född i Norden å vill dör i Norden.. så e jag HAHA
21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jaa.. tror han skulle sitter där med sina stor bok å säger att jag har gjort massor synd men han älskar ig ändå HAHAHA

 




Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback