jag blev utmaning igen

DAGENS:
klädsel:
Svart med kritrand byxor å röd t.shrit
frisyr: ingen
låt: dators fläkten
tv: den bara står på men ser ej på den
vill ha: någon att mysa med
tråkigaste: Står å väntar på tåg å fryser nästa häck av mig
roligaste: gå på stan å fyndar lite

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: ehhh
såg dig gråta: Jerry
fick dig att gråta: Det som sårar mig djupt.
fick dig att börja skratta: något men minns ej vem just nu
du gick på bio med: minns ej när jag var på bio sista
du gick på stan med: Mamma
skickade ett e-mail till dig: från Dvd.se
skickade ett sms till dig: Mamma

HAR DU NÅGONSIN:

sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja.
bråkat med ditt husdjur: Har ju Simba
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jaa

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: Jag e modig så jag e ej rädd.. nää att vara på något hög höjd utan skydd
vill du gifta dig: Tror ej på äkterskap
Vem hatar du verkligen: Ingen
Varit kär: Självklart.
Kör du bil: Jaa körkortinnehavn sen 010801
Har du ett jobb: Nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Det beror på vilket humör jag är på..
Är du ett hälsofreak: Nja, äter onyttiga ibland..
Är du ensam nu: Nej, Simba ligger å sov i säng brevid
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Nopp.

FAVORIT:

Rum i huset: Mitt lägenhet... bor ju ettan så det finns ej riktigt rum
Typ av musik: - jaa.. duu. den där....
Parfym: Diesel Plus Plus (köpte den i Tyskland för 3 år sem.. opps)
Månad: Maj! då det blir sommar å jag fyller år..
Mat: taco...
Dricka: vatten, saft
Godis: bland
Tidning: Sköna hemma
Film: för många
Skådis: Brad Pitt bara för att han e snygg
Djur: Hund


Utmanad:

DU som läser det här..=)

Kommentarer
Postat av: sofia

skriver du inte blogg för din egen skull, utan för att andra ska skriva kommenterar eller? ;)

Postat av: sofia

:) börja o kommentera i andras blogg så får du kanske nåt tebaks oxå ;)

2006-09-09 @ 14:17:33
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: Räkan

har gjort det i min blogg efter din utmaning för mig. Tack för den! suck.. Kanske jag borde sluta läsa din blogg ;) för att slippa utmaningen kanske. Hehe

2006-09-09 @ 22:35:05
URL: http://raakan.blogg.se
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:56:40
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:16:43
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback