10+ i solen :(

Suck... Varför ska det vara så kallt ute när det e fin med solen!!
Jag kamma Simba varje dag nu pga nu e det vår så han fällen mycket hår.. Apple bara lite grann, hon ska ju blir 10 månader den 3 maj så hon är fortfarande unge....

Skolan går det bra tycker jag men där med alla tentor har jag inte större tur med...
Piss på tentor!! Haft 5 tentor utan enda godkänt.... innebär jag har omtentor på alla jävla tentor!!



Apples matlista


Äter:
Honungmelon
Vissa sallad
Äpple
Feta ost
Leverpastej
Tomat
Kattmat
Våfflor
Tonfisk
Skinka
Sockerkaka
Pepparkaka
Lussekatt
Chips
Popcorn
Ost
Makrill i tomatsås


Äter inte:

Morötter
Räkor
Apelsin

Uppdatera när jag kommer på mer

Kommentarer
Postat av: André

Skrattar!!! Min katt äter bara tonfisk, torrfoder och makrill. Jag har provat ostbågar men det tyckte han var blää. Även våtfoder är bläää. Hehehehehe. Men bra att han äter mycket torrfoder. Sägs vara det bästa för katter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback