Underbara Hem

Var inne på en butiken jag har ej varit där förut men kände måste dit när har sett reklam många gånger
det heter Underbara hem men den ligger små fel plats, typ i industri området men skitsamma, jag cyklar dit..

Kommer fram till hus som e vitt metall fasad som typ bilaffären brukar ser ut. Gick in, första såg jag att det var mycket saker och verkan ej så stor pga det fanns vägg där bort.. Gick omkring och uppäcker det finns MER bakom väggen.... den var stort!! och påminner om Entre i Örebro men mycket större!!
Som en kompis sa att där e det "MiniIKEA" hehe kan nästan håller med men det e ej som IKEA utan mer mysig saker som Entre brukar ha..
Gick förb en gigant spegel som är 160x240.... Började tänker hur ska man få den hem ju!! å kostar runt 4500 kr.. Det är en butiken jag kommer åker till ofta.. Dessuo mer personligar än IKEA och det finns ej IKEA i Eskilstuna så...

Bra att det börjar blir varmt igen så ska jag cyklar omkring lite mer å se vad staden har mer att erbjuda!
Måste ju passa på att när man bor i en annan stad nu!

Kommentarer
Postat av: Cami

tusen tackar :) allt braannars? va gör du nuförtiden?

2007-04-12 @ 23:11:04
Postat av: ärtan

Haha, miniikea! :D känner samma här en butik, Kaktus, där kan jag kallas för miniIKEA...:p eller minientré...:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback