fakta

Hej!

Blivit utmanad av Sol Jenny...

* Först regler, sen fakta/vanor.

* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit taggad/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta vanor/fakta & skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar & skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar i deras bloggar så att dom vet att dom blivit utmanade & bör läsa din blogg.

1. Har varit utan katter här i över två månader. dom kommer hit imorgon, har varit hos pappa hela sommar.
2. Har tre dator hemma nu. en står i skåpet nu.
3. Tycker inte om färdigtmat som värme upp i micro
4. När jag städa måste jag städa hela lägenhet på en gång. gillar ej gör halv jobb klart
5. Är duktigt på att laga mat.
6. Är båda morgon- och kvällmänniskor, men INTE eftermiddagmänniskor, jag är alltid trött eller seg på eftemiddag
7. Har två lägenhet på mig. en är uthyres i andra hand.
8. Är nog internetberoende

Vet att måste skriver 8 personer men tyvärr sitter jag på nya dator å har ej koll på vem som har eller inte har skrivit detta så jag skipp det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback