Mjukstart existera inte på Högskolan!

Jaa börjar dagen med vaken 05.32 själv, typisk som skulle vaken 06.00 men skitamma lika bra gå upp å gör iordning så jag behöver ej vara stress ovs för att tåg går 06.52 till Västerås.. å var på plats spår 3, men misstänker det skulle blir byte av spår, det händer ofta på just den tid. folk plöstligt börjar går ner, Jaha spårbyte som vanligt å det e bara att hänga med.. å steg på tåg vid spår 1

Kommer fram i västerås 7.25 å gick lite omvägen för att kolla mitt cykeln som har stod där hela sommar.. den har fortfarande luft i däck.. men sadel e bort.. jaa.. någon ville verkligen ha sadel.. eftersom det kräver ju verktyg att skrova bort sadel + sadelstav
Gick vidare mot skolan.. å på väg uppför trapp från tunnel såg jag en av mitt tolk cyklar förbi. vi gick in å snackar..
lektion börjar 8.15, lärare berätta vad kursen kommer blir, vad det e mål med den å ovs.. blabla tills fram ca tio tiden så var lektion slut.. jaha två timmar tidigare... gick till infodesk å fylla på pengar i kortet för att kunde skriva ut mer å fixar gilitmärke på kortet också pga tåget.
Gick till bibblan å passar på skriver ut matrialen man behöver under kursen.. tror jag skrev ut typ totalt 200 sidorna men den är dubblesida så det blir ca 100 pappert för mig... å sen gick till bokaffären som finns i skolan å köpa typ plastfodal till papper som man sätt i den å kan blädder, slipper ju massor papper som man blandar ihop sen.. å sen gick å tar lunch.. tar det lugnt max å läsa tidning medan jag äter å sen skriver ner omika viktiga saker i kalander, gick till dne platsen annan kursen ska håller i..
lärare gick genom ungefär samma sak som tidigare fast den kursen området, sen börjar han förlsning..  har 3 kort rast mellan. höll fram till 17.00...
gick tillbaka till stationen, passar på lämna in glasögon, den hade lite skadade så lika bra fixar innan garanti går ut ngt gång under sept..
sen till Lagerhaus å köpa en kollage där man kan ha recpert i.. beöver en HAHA har massor pappert överallt på recpert, behöver allt i en...
sen till tåg, 17.35 å åker hem.. kommer fram 18.07..... gick hem var fram efter par minuter....
fixar smågrejer, äter lite å nu sitter jag här å skriver!

Jaa jag tänker på när jag var i gymnasitet brukar man får mjukstart efter sommarlov... det e verkligen bortskämd...

Kommentarer
Postat av: Charlotta D

jaa verkligen... högskola. unv har annorlunda sätt att plugga.. //frugan :P

2007-08-21 @ 09:26:27
Postat av: Sarah

Trivdes du på jobbet? Du har börjat läsa igen ser jag :)

Postat av: K3k3

Japp.. Utan mjukstart då kan det känner evigt första dag men det är så i liv...
Man kan ju mjukstart själv före igenom att börja plugga böcker har jag hört...

2007-08-22 @ 14:03:12
URL: http://internett4000.blogg.se
Postat av: sarah

:p trivs du i eskilstuna bra? nu är man tillbaka till örebro och det känns bra, speciell med ett renoverat sovrum!

2007-08-23 @ 18:46:34
URL: http://q86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback