rubiklös igen

Sitter här å har lite ont i högerknä.. tror det e från gräsklippare jag kör idag har ju suttit på den i 5-6 timmar å trampar på gas hela tiden.. den e ej som bil.. typ bilens är mjukare å när man släpp den rullar den fortfarande men gräsklippare, när man slapp den bromsar den.. så man måste verkligen trampar hela tiden...

Angång puckor på jobbet, igår..

när vi tre som börjar 15.00 kommer in å en av oss frågade om någon har rensar ogräset, fick vi svar "trädgård var ledig idag" och sen klaga dom på att det var så lugnt på jobbet.. Hallå kan dom inte tänker själv! m det inte finns annan att gör så gå ut å rensar... men tack å lov att det är deras sista dag idag.. BYEBYE....
Hade tur idag! nr jag börjar klippat gräset såg jag på moln att det kan börjar regn men skit i det . klippa det kommer lite droppar ibland men ingen stoppa mig typ.. men det upphör fort så... å sen tog jag lunch å sen försätta å sen såg jag att det kommer ännu mörkare moln så jag tror det verkligen ska regnar så jag skynda lite på å sen när jag var klar så börjar det regnar lite å jag var tvugen att tvätt gräsklippare å sen när jag ställ in den i garage börjar det spöregn å det höll i nästan över en timmar.. då menar jag verkligen riktigt spöregn...

Nu ska jag ligger i sängen, har byta lakenå allt å har dusch för nåågra timmar sen så jag e fräsch å ligger i den.. kmmer sover stenhårt inatt..
har alltid älskar att krypa i nytvättad laken å nr jag har duschad så det känns SÅ fräsch..

Kommentarer
Postat av: Charlotta D

vilket tur för dig!! puss frugan

2007-08-12 @ 22:10:53
Postat av: Anna B

Ja, det är så härligt att krypa in i nytvättade lakan..:D älskar det!

2007-08-13 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback