Borta bra, Hemma bäst hihi...

trots jag var hemma i barndomshemmet men ändå saknar jag mer lägenhet.. kanske beror på att jag känner mig hemma här också.. å hos pappa e det skoj men blir långtåkig vissa dagar när jag e ensam hemma så...

PUH det tar mig två timmar att läsa alla bloggar/noggar jag har missar hihi.. jaa har alla på favvolista här så jag minns kanske bara 5 adress så...


funderar hur jag ska blir kvitt av med den doft som finns i här lgh, det är förra hyregäst doft... den lukta gott men "kvinnliga" så.. när jag flyttade in så lukta det lika å sen efter ett tag försvinnat det men nu när jag var borta lite över 2 veckor har den kommit tillbaka...

Vad som har händer under 2006
Blev dumpad
Sthlm några gånger
Malmö par gånger
Sundsvall, Härnösand å Åre på en resa
Slutar jobbar på Risbergska skolan
Pendlar till Västerås i 4 veckor under sommar
Var i Vänersborg, Trollhättan och Göteborg
Uthyres lägenhet i Örebro i andra hand
Flytta till Eskilstuna
Blir student med CSN lån
åker till Örebro ibland
Skaffa Apple
Sjuk


om jag tänker nogra så ser jag att jag har varit lite övreallt i sverige nästa trots det känns inte som...
Det finns mer men dessa är några störst typ kan man säger hihi...


Föresten vet jag att jag har varit dåligt med att uppdatera blogg under julen men det beror på att farsans dator e lite pucko så..

Att sufa med pappas dator e det som kör en bil med en par växel... om jag försökt skynda på mer med dator så blir den segare....att kommer här tillbaka till mitt egen e det som att stig in i en Ferrari ochh gasar på....

Kommentarer
Postat av: Josannah

härligt att äga en ferrari så! =P alltså hellre en ferrari än en skrot för man är bara så bekväm av sig, eller lat och vill ha allt snabbt och smidigt.

Postat av: Ärtan

Jaa Borta bra men Hemma BÄST! ;) Det är alltid för mig! ;)
hahaha.....

2007-01-09 @ 16:47:44
URL: http://www.artan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback