Snögubbe

  SNÖGUBBAR

 
 


Kolla på bild, vet att det e ej bra bild menmen ser ju något iaf!
Någon har gjort snögubbe mitt i natten, tog bild 02:10, tror också någon gjort det i fyllan haha ;)







 
äsch! gå istället! om du nu utbildar dig till nått miljövetaren så borde du väl leva med moral! =P

Från: Josannah

Svar: Jag kan säger att jag åker buss med bra samvete, eftersom bussen går på biogasar

 
       
man blir i alla fall piggare och roligare att få se förskolan med glada barn som åker med pulka!

Från: mallan

Svar: Jaa det stämmer och du ser ett bra tex hur glaf folk blir av snö mitt på natten!
 
       
äsch du överlever =)=)

Från: sofie

Svar: Jo kanske men vill ej hamnar på sjukhus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback