Tentor!!

Nu är alla mitt tentor klar!!!

Tenta i Miljörätt måste vara den värst jag har varit med om och kanske den värst tenta under utbildning....
4 frågor som tog mig 5 timmar att svar och skriver klar..
Vi miljörätt klassen sitter längast av alla!! det är många annan kursen som har tenta samtidigt.. typt 10 kursen samtidigt.. å runt halv ett var bara miljörätt klassen kvar vi började alv nio och tentatid gäller till halv två... så e ju jag inte ensam om det!! Blev trött efteråt när jag åker hem å somna lite i soffa å senare på kväll typ 12 tiden lagt jag mig..

å idag gjort jag omtenta... det gick bra men e små irri på en fråga som är värd 5 poäng men kunde ej svar... men sitter ej lika länge iallafall!!
någon var klar redan efter 25 minuter.. i en annan kursen... så snabb han var.. eller kunde han ingenting...

Hittar en kille i 21 årsålder som kan tsp här i stan... åhh... något jämnålder att snackar med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback