Hörande

Jag kommer på en sak idag på jobbet...
när gäster kommer och börjar pratar så har dom aldrig ögonkontrakt... så dom pratar kanske par mening innan jag lyckas få konakt med dom å be dom skriver...
Ibland fick jag knäpp med finger för att få deras uppmärksamhet...

Sen är det ofta att när jag försökt visar att jag inte hör och skriver så sen börjar dom pratar.. tror dom jag e stum allstå jag kan hör men ej pratar... SUCK...

sen är det lite konstigt ibland e det köar å jag skriver med gäster och sen när jag skulle ta emot nästan gäster så märk dom aldrig att jag har skrivit med förra gäster så jag får påminner dom varje gång det kommer nya gäster att jag e döv även om det var köar å dom sod precis bakom...

det var bara några saker jag kommer på idag...

Kommentarer
Postat av: Keke

Ja, nordiska hörande är riktiga pucko.. hehe.. Om det vore i Italien då fattar de direkt..

Postat av: Sarah

Haha! Det är irriterande! Vart jobbar du? :)

2007-08-05 @ 23:39:28
URL: http://q86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback