lite bit av sommar

fördel med jobb är att jag får ta med mig hem någon mat jag hittar när jag städa stugor, som i söndags hitar jag en flaska Xider... häromdagen var det en nästan full ostbågen... men om jag ta med mig hem ALLT jag hittar skulle jag har minst 10 kg kaffe nu... men om vi hittar någon saker så ligger vi i upphittade gods lådan men dom ligger oftast kvar där.. folk glömmer bort...

en arbetskollage hittar en bruksavvisning av massagestav *MOHAHAHA* då har någon köpt den å leka med den i stugan...

Åkergräsklippare har gått sönder å en dag så fick jag ta vanligt gräsklippare å klippa området där MÅSTE klippas å det tog 5-6 timmar.. med åkergräsklippare tar det typ 1-2 timmar... sjukt skillnad men fick fint färgen iaf. tog av mif t.shrit pga annars skulle den blir genomblött...

har gjort massor på jobbet... det är kul!!

det var ej riktigt toppen sommar.. mest regn eller mulet.. här har det ej regn lika mkt som västkust iaf... vet att här är det en av torrast plats i götland under sommar.. hrmm...å igår å idag har det varit riktigt blåsigt här....

Har fått besöker av par vänner som sover över här innan dom åker på semester runt lite del av sverige...

njuter av sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen uppdaterar du ..hurra glada jag!

Postat av: Charlotta D

snart kommer du till mig!!! :):)

2007-07-20 @ 16:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback