Har varit i skolan....

total 4 dagar under en månad....
det e sant... egentligen har jag 3 förläsning, 4 labba och 1 tenta, alla är halv dagen och om pressar ihop alla till hel dag så blir det bara 4 dagar....

Apple äter ej morötter och räkor


Äter:                                                Äter inte:
Honungmelon                               Morötter
Vissa sallad                                   Räkor
Äpple                                               Apelsin
Feta ost
Leverpastej
Tomat
Kattmat
Våfflor
Tonfisk
Skinka
Sockerkaka
Pepparkaka
Lussekatt
Chips
Popcorn


Uppdatera när jag kommer på mer

Kommentarer
Postat av: Josannah

KNAS KATT DU HAR =P

2007-03-28 @ 13:09:41
Postat av: mallan

hon är hund i en katts kropp!

Postat av: Ms W

Låter som lika slapp skola som jag har... Just nu gör jag praktik, så lite mer.. men annars är dte typ samma som dig.. Inte bra!

Går du på Mälardalens högskola el?=)
Jag gör..

Ha det fint!

2007-03-29 @ 16:20:03
URL: http://missweirdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback