Rubiklös2

Jaa.. vet ej vad jag ska skriver...

tänkte bara berätta att jag har upptäcker att jag har ej ont i magen nu på ett tag trots det har varit så mkt i skolan slutet av feb... Jag tror det kan beror på att jag äter mest ekologiska varon och har nästan slut äter ute.. eller gör det sällan men då väljer jag nyttigare mat... för er som inte visste har jag magkatarr som uppstår när jag är mentalt stress..

Kanske kan vara så att ekologiska mat bygga upp ju på att ska vara naturliga så i den finns det ej konstigt onödigt ersättningsämnet, den kanske har påverkat magen lite grann men det vet jag ej men det är bara en sak jag kommer på när jag kommer på att jag har ej ont i magen på ett tag nu...

 

HCl(s) + H2O → Cl(aq) + H3O(l)

NaOH(aq) + Cl(aq) + H3O(l) → NaCl(aq) + H2O


Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker du är duktig som äter nyttigt och ekologiskt. jag är så dålig på sånt där. du får lära mig någon gång. lycka till med allt och hoppas skolan går bra! Jag saknar dig "grannen" puss

Postat av: Anna B

Vad skönt att du inte har ont i magen nu på ett tag. Du är också duktig som äter nyttigt och ekologiskt. =) Hoppas allt är bra dig och studierna går bra också. =)
Sköt om dig. Kram!

2007-03-09 @ 15:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback