Miljörätt

Fick äntligen Godkänt i Miljörätt tenta i torsdags... så jag e ej såå dum som jag ibland känner mig....
men tycker att det var konstigt att det var den första tenta jag klarar fast den var svårt och riktigt tung tenta jämför med annan!! men som en klasskompis sa att tur har kanske vända på sig nu... förhoppvis...

Har trevlig i helgen, fick besöker av E, första gång hon var här... tog ett promenad på stan, festade lite, fika på cafe sylvia, mysig cafe med stor fikbröd.... 
Igår och idag jobbade jag på camping... känns bra.. igår var det lite ovant.. typ "vad ska jag gör nu" men nu idag är jag lite mer "självständigt" fast det var ej mkt att gör på jobbet idag så jag gick ute å börjar rensar ogräs var ute å rensar i ca 3 timmar.... ändå har jag kanske rensar bara 10% av alla... gissa hur mkt jobb det finns kvar... men inte bara jag ska gör det, alla annan ska också göra.. jaa vi delar på uppgifter.. måste ju ser snyggt och trevlig ut inför högsäsongen....
Förresten e det kul att kör Elbil, som golfbil... den e lättkörad...

Nu e det sommar för mitt kroppen så jag sover mindre nu... vilken det innebär jag vaken 6-8 varje dag nu vilken det e ej så kul om vill sov länge men ändå e det bra att vaken tidigt så får man mer saker att gjort...
mitt kroppen känner av sommar eller vinter, vinter sover jag upp till 10 timmar men på sommar blir det bara 7 timmar ca...

Jaa det e skitsnackar jag har skrivit.. jaa ha det bra!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback