Stolt

Din vuxenpoäng är: 11.4


Din ålder borde vara 21.2 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Hörru! det är dags att växa upp någon gång. Kanske dags att flytta ihop med pojkvännen eller skaffa bil? försök iallafall att ge ett litet vuxnare intryck.
 
Tips på saker att göra för att få mer poäng
  • Köpa bil.
  • Köpa hus.
  • Åka till Kina
  • Anordna vinprovning för dina vänner.
  • Börja dricka Gourmetkaffe.
  • Skaffa barn
  • Fixa dig ett riktigt jobb.
  • Gift dig
  • Fixa ett ICA-kort, det är smidigt och du spar pengar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa vet.. det är ngt fel på min msn, folk har försökt skriva men ja stänger ner den ett tag så får vi se om den kanske dungerar sen..tur så funkar iaf att kunna skriva på blogg åtminstone! =)
Hur är det annars då me dig ? trivs bra i etuna? KRAM!

Postat av: Anonym

ica kort har jag redan ha ha, när jag gjort testet var jag ngt med 33,2 år gammal ha ha! värsta vuxen varningen :D:D:D:D

2007-05-13 @ 19:50:06
Postat av: Anonym

förresten jag sofie ...

2007-05-13 @ 19:50:18
URL: http://pipomusik.blogg.se
Postat av: Ärtan

ho ho har också testat det..:)

2007-05-13 @ 20:59:39
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: Tobias

fast jag har redan icakort, drick kaffe... hur kan jag blir mer vuxen om jag gör dessa redan köpa bil eller hus kommer det blir längre fram... är ju fattigt student...

2007-05-13 @ 21:30:53
URL: http://saibot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback