Är beroende av F9 på MacBook

         

Exposé är en avancerad version av fönsterhantering som används i Mac OS X.

Den har bland annat funktioner som liveuppvisning av alla öppna fönster, som kan aktiveras av hörnkommandon. När Exposé aktiveras så flyger alla fönster upp i mindre rutor uttspritt mer jämnt över skärmen. Exposé har 3 olika lägen. Full exposering, då alla fönster visas i mindre rutor, Applikationsexposering, då alla fönster av samma program visas, och skrivbordsexposering, då alla fönster flyger ut i kanterna och användaren får direkt tillgång till skrivbordet. I alla lägen så visas alla filmer som vanligt, bara utzoomat. Denna funktion är unik ibland operativsystemen.


image110

Den ger enkelt översynt blick på mitt skrivbord så jag kan hittar rätt direkt ist för PC måste man letar via den små knappar länst ner på fönster..

Använda den jämt.. och när jag sitter vid PC blir jag alltid irriterade att exposé inte finns där.. jo finns på Vista men jag har inte den så...

dags i-länderproblem

Kommentarer
Postat av: André

Inte din pojkvän här inte hehe. Samma namn kul. Ja det stämmer med gamla kylskåp som drar en massa ström usch fy fan. Stort grattis till din funna kärlek! Jag tycker att det ser lite smått rörigt ut i macbilden men visst det är bara en vanesak. Kolla min blogg för en julklapptips som du kan ge till din själsfrände.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback