Nattpromenad...



1: Börja/sluta av gamla staden
2: Rolig namn på en gränd
3: En ovanligt gatulampa
4: Mysig innegård som doft underbar av blommor
5: En hus i gamla staden
6: En eka utanför en utestället vid ån




7: Samma utestället som har stängt för säsong fast solstolar är kvar rester av möbler e bort.. kanske personal som sitter å sola under dagen..
8: bild på en bron
9: Klosters kyrkan
10: En av hus i Rademachersmedjorna
11: på högersida av bild finns det ett av Mälardalens högskolan byggnad, längre bort på gatan ligger det stan, härligt att det finns fortfarande gammal små trähus centralt
12: sista bild vid stationen där jag bor i närhet, såg att löv på träd har olika färg typ den närmast lampa är rödare,, kanske har blir "solbränd" av lampan HAHA



__________________________________________________________________________
Annan grej...
För några veckor sen sa jag till två av mitt tolkarna att jag kommer blir påkörad av någon moped en dag!
Och det sker när jag tog promenad vilken det förvårande mig inte! tänker på dags ungdom! dom kör som dåre och tar inte hänsyr till annan!
Det händer ikväll är ej så fara jag blev ingen skadade alls bara lite chockad men gick över efter ett kort stund..
Jag gick på en stort bro å tänker korsa över vägen som består av gåfält och cykelfält och väg ovs å jag gick rak över å tänker gå till övergångstället då precis dök det en moped från höger å styr krockade med mig å han stannar å svor åt mig men jag bara stod å tittar på honom å han drog vidare.. Han e dum! borde han sett att jag håller på att gå åt ett håll så han kan kör bakom mig ist för framför mig.. jaa... skitsamma jag levar :)

God natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: piggelin

fina bilder!:D

Postat av: natty

kul.. nåt seriöst med killen då? ;)

2007-09-17 @ 14:24:46
URL: http://www.natty.blogg.se
Postat av: natty

vad roligt!! :)

2007-09-18 @ 09:35:59
URL: http://www.natty.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha, då känner man sig bra dum eller hur? Vart hittade du den? :)

2007-09-18 @ 14:56:57
URL: http://q86.blogg.se
Postat av: Anna B

Tack för senast! Kul att se dig igen efter ett långt tag. :)
Kram!

2007-09-22 @ 19:31:38
Postat av: Jenny M

Mysiga bilder!!!

2007-10-03 @ 13:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback