Har verkligen tur idag!

image180
Nu blir ni nog förrvirrade där med rubik och bild...

Ja till sak.
Idag när jag och Andy åkte från en affären och skulle till en andra affären och jag körde lugnt, 50 på 50 vägen och vi närmade oss en rondell och jag såg i bakspegel och såg en volvo som verkan kör lite fort men tittar tillbaka på vägen och såg det var kö vid rondell så jag släpp gas och börja broms, i samma sek körde volvo om mig och såg fullt hur han broms för fullt och bil sladd lite grann och sen smälla volvo i bil framför honom...
och sen när vi kör förbi bilar, såg vi hur den stackars påkörd bils bak var helt mosad, den hade dragkrok men den var helt inne i bilen och bakluckan gick upp, bil är kombin, och såg att de har storhandlar på willys, några saker trillar ut ur bilen..

Att det finns många dåre i trafiken vet jag, men det var första gång jag ser en trafikolycka framför min näsa..

Kommentarer
Postat av: piggelin

Åh vad tur att ni skadades inte!..
Bra att du körde lugnt;)

Postat av: Jenny M

Oj.

2008-04-28 @ 19:02:47
Postat av: malin

usch, vilken dåre som körde på bilen. tur du slapp de!

hehe ja precis, systemet är knepig där.... :P tar nog minst 1 år för mig att lära mig :P

2008-04-29 @ 06:47:01
URL: http://mallie.blogg.se
Postat av: Camilla

ojoj då var det ju tur att du var uppmärksam!

2008-04-29 @ 18:58:46
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback