sammansfattning

Vet jag har ej skrivit på ett tag men har ej riktigt lust då så..

den 12 April åkte jag ner till Skillingaryd för att hälsa på bror som har förbandsövning där, han ligger i lumpen nu...
Kör dit med min lille bil.. gick bra hela vägen dit trots utanför Ödeshög mötas jag en massor snöar.. å har sommardäck...

Men det blev värre...

När jag var i Jönköping möta jag pappa, vi har bestämt innan att vi skulle möta där.. passar på byta bil till pappas så jag slipper råkade ut för ngt.. Mamma kunde ej följa med, hon fick ont i ryggen så hon var hemma hela helg.. tråkig..

det var kul där på skjutfält..

Bjuda lite på bilderna därifrån, ink nära bild på brorsan!

Sen åter jag och pappa till Jönköping då fixa vi min bil, har dålig kylare så pappa har köpa en nya till mig, han är verkligen snäll, har inte be honom att köpa en åt mig bara be om hjälp.. föräldrar är alltid bra att ha ju ;)


En fasan gick förbi mig i Jönköpig när jag var nara några meter ifrån den..


Förresten gick det inte bra med tenta den dag jag fick p-bot.... Jaa den dag är verkligen inte mitt dag ens...

Kommentarer
Postat av: mallan

ja, i dag var det inte min dag heller. hatar såna dagar! coolt med att vara miljövetare ;) vad innebär det för jobb?

Postat av: Camilla

trist att tentan inte gick rba, det är abra o ta nya tag och försöka igen! Jag ahr en stor tenta den 30 maj inom juridik, nervöst men jag tror det kommer gå bra bara jag är nogrann!
Trevlig helg!

2008-04-17 @ 20:29:44
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Sol Jenny

Ajaj stackars dej.. Kul se din lillebror D. Det är lika honom när han var liten... Ojoj han var så store kille nu... =) Vi ses snart... kram

2008-04-17 @ 21:04:08
URL: http://soljenny.blogg.se
Postat av: Camilla

ja det stämmer, det brukar gå lättare vid den andra tentan men det är ju roligare att lyckas vid första så man slippr tänka på det sen!
Kram

2008-04-17 @ 21:34:36
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Sofia

Din lillebror har precis samma ögonbryn som dig, kul att se din lillebror.. har ju aldrig sett honom tidigare :D

2008-04-17 @ 22:11:37
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se
Postat av: Josannah

Oj, vad David liknar dig mer och mer! De syns nu att ni är bröder.

2008-04-17 @ 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback