3 veckor och 1 dag....

Ja det är 3 veckor och 1 dag sista jag skrev på blogg..
Det har båda inte händer mycket samt mycket under tiden ;)
Fram till den 30 Juli händer det ej mkt förtum jobb som vanlig;)
Sen den 30 juli åkte jag och Andy till sthlm för vara på Europride..
Tack Charlotta att vi fick bo hos dig och även ta med våran rädd katt.. eller sista dagar blev hon modigare..
Pride var jätte trevlig.. fast väder kunde vara bättre, särskild på lördag, det regnar nästan hela dagen, Jag och andy såg på paraden men sket i parken för vi kände inte oss för blir blött och så så vi var på bio istället, vi var på bio i 4 dagar i rad HAHA...
Här vecka blev det en del för mig, tre tentor och 4 dagars arbeta.. allstå hel vecka fullt upp..
Nästan vecka ska jag och Andy nere till Jönköping för hälsa på hans monster och mormor som är på besök där... ska vara där i några dagar, sen till Örebro..
Sen den 22 Aug ska nog åka upp till Luleå för att vara på en av min kusins bröllopfest, han har gift sig i Las Vegas så vi får fira i efterhand.. Det var inte lång planera för kusin att gifta där, han vann en resa dit så han passa på gifta sig där...
28 aug börja jag skolan igen.. Blir kul...

Det var ej spännade här inne men måste ju visa livtecken här.. annars ringer ni efter polis eller vad gud vet ;)
Puss och Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Victoria Levander

Vad roligt att läsa några rader ifrån dig igen. Intressanta saker du berättar! Hoppas Pride var bra, trots allt regn. Lycka till med Andy, och ta väl hand om varandra. Jag ska plugga i Danmark nästa år, sen jobba i Israel ett år. Kram!

2008-08-12 @ 10:22:46
Postat av: Ida

Hejsan! Ja, jag tänkte faktiskt på er när jag såg en bild ifrån Pride i Sthlm, massor med regn. :/ Men förstår att ni säkert hade jättetrevligt iaf! :) kram Ida*

2008-08-15 @ 01:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback