Göteborg



Ja nu är jag här i Göteborg ;)
Det var överrask för André, jag åkte ner till Göteborg igår morgon, han har ingen aning..
Jag är ledig hela vecka från jobb och skolan har inte börja än så jag passar på att åka, har ändå tråkig hemma så..
Tänker egentligen åka idag på onsdag men jag å andy bråkade lite i söndags och måndag var han lite sur och så å ville ej riktigt prata med mig. Jag har planera överrask honom innan vi bråkade. och sen på måndag kväll när jag låg i sängen funderar jag på att om jag skulle åka på tisdag istället och bestäm mig, fick bra hjälp av andys bästis Nathalie som tycker att jag ska åka..
Så jag fixa biljett och åka från eskilstuna snart efter 7 på morgon och resa gick bra.. och kommer fram till GBG vid 10 tiden.. gick till en blomaffären å köpa tre rosor och sen tar jag spårvagn hem till andys familj.. (Jag känner mig så duktigt, har typ aldrig åka spårvagn själv) och sen gick jag hem till honom men har ingen aning vad för kod.. eller jag har svagt minne av kod (som senare jag fick veta att den inte har fungerar på länge) och när jag var vid portdörren stod det hyresvärd som jag tror det är och kolla på koddosa.. den har blir skadelsegörelse..
Så jag hade tur att blev insläpp, och åka upp, ringade på dörren men ingen öppen, så jag ringa på igen och sen öppen andys mamma å hon blev förrvårande och jag sa tyst till henne å sen smyga in till andys rum.. han blev så förvårande att jag kommer.. såklart blev han jätteglad...

Nathalie har bestäm att i framtiden när hon hitta någon kille ska hon skick honom till mig för att genomgått utbildning hur han ska vara så romantiskt och sånt ;)

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Gulligt av dig som överraskt för Andy.. Bra att du klart själv med spårvagn... Ha det såå bra och sköta om er två nu!! Kram

Postat av: Jenny M

Åhh va roligt att du åkte ner till Gbg, verkligen romantiskt! :D

2008-08-20 @ 17:44:39
Postat av: Ida

Jag kan inte annat än hålla med, jösses så gulligt och romantiskt!! :D kramar från mig*

2008-08-21 @ 06:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback