Liten och nätt....

Det är en fördel att vara liten och nätt ibland hehe..
Som igår, jag letar efters en nya höstjacka.. har min i flera år å den har blev ful och sliten..
gick runt i Allrum i Partille och var inne i stadium och hitta en jacka som jag var förtjusare i...
trots den var storlek S var den lite för stora men min söta Andy hjälpa gärna mig så han gick till säljare och fråga om det finns möjligt att få mindre.. han sa att det finns i junior storlek. Men det fanns ej i rätt färg, fick tips att det finns i andra stadium i stan. Vi åkte inne till stan (Göteborg) och kikar inne i stadium och hitta den jacka i junior storlek och den sitter bättre på mig, kanske var ärm lite kort men vaddå, jag ska ju bara använda den under hösten och det ser inte.. t.o.m säljare i andra affären tycker den sitter bra.. så jag köpa den i 164 storlek haha..
Jag spara 300 kr på den.. det är nästan exakt lika.. bara den är juniors storlek spara man 300 kr.. bra ju!
En sånt har jag köpt

Kommentarer
Postat av: Jenny M

Snyggt! Jag e oxå på jakt efter nytt höstjacka. Jag som e så kräsen, det tar tid.......

2008-08-28 @ 09:57:23
Postat av: piggelin

cool jacka!jaa det är bra att vara liten och nätt:-p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback