Min liv är i en resväskan!

Jaa ni undrar väl vad jag menar nu..
Bara här månad har jag varit i nästan hela sverige...
30 juli-4 aug var jag i sthlm
13-14 var jag i Jönköping,
15-16 i Örebro
19-21 Göteborg
21-22 Gullspång
22-25 Luleå
25-27 Göteborg
Allstå har jag bor hemma bara 16 dagar under augusti...Och har bott i 7 olika sängar.. Tur att jag brukar inte ha problem med att sova i nya stället, jag sover typ alltid som ett stock...

Förresten har jag fixa två av tre omtenta.. är skitglad..
den sista har jag dock inte fått veta ännu men vet att det gick åt helvetet med den tenta så de är bergsäker att jag inte fick G.. men två andra fick jag 3.. det betyder G... Särskild i MKB trodde jag aldrig att jag skulle fixa men fick besked idag. WEEII!!

Kommentarer
Postat av: piggelin

Grattis till de två omtentor!!!:D

Ojj jaa du har åkt till olika ställen och sovit på olika sängar:D..

Snart är du väl hemma?:D

krampuss!

Postat av: Anna B

Vad härligt att du klarade 2 omtentor. Det måste kännas väldigt skönt att de är avklarade. Håller tummarna för din sista omtenta att den blir också G. kraam

2008-08-27 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback