OJ...

Sitter och funderar..
kommer på att det är mindre än ett år kvar tills jag tar examen.. SHIT vad snabb tid går.. minns hur det var när jag börja skolan igen... fick veta vilken min klass blir ovs..
nu är det våren 2009 jag ska ta examen men inte hela klass ska ta det också, några läser ett år till, det beror ju på vilken inriktning man har valt..

Men det är bara två termin kvar sen ska jag åter till arbetsmarknad igen.. Herrgud.. känns skumt..
I min CV kommer det står någon i stil med "Akademiker utbildning" blabla...
3 år är KORT! har ju gått 10 år i grundskolan och 4 år i gymnasitet så 3 år är ej mkt..

Kommentarer
Postat av: Anna B

Ja, tiden går så fort!! Jag kan knappt tänka mig att det är ca 1 år kvar till min examen. Jag längtar verkligen efter den dagen jag tar examen och börjar jobba efter 3,5 års studerande. Dessa 3 åren är kort om man jämför med våra studier i totalt 14 år. :P Ska du göra C-uppsats innan examen? Det ska jag göra. Kraam

2008-08-27 @ 23:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback